Трейси Лордс: Непълнолетната кралица на порното

Трейси Лордс: Непълнолетната кралица на порното

В началото на 80-те години на ХХ век Трейси Лордс бе една от най-популярните порноактриси в индустрията, благодарение на младежкия й вид и всеотдайните й изпълнения. Тя не само успява да се превърне в звезда, но създава собствена продуцентска компания, пише сценарии за филмите си и с две думи жъне огромен успех в кариерата, която сама си избира… до една неделна утрин през 1986 г., когато трима федерални агенти нахълтват в апартамента й в Редондо Бийч, Калифорния.

Оказало се, че през последните три години от кариерата й преди да я надушат властите, Трейси Лордс е била непълнолетна, като е започнала да се труди в този специфичен бранш едва на 15 години. Вследствие на това шокиращо откритие огромни неприятности се струпват върху цялата порноиндустрия.

За секса

През май 1986 г. млада жена от Редондо Бийч, щата Калифорния, била събудена в 4:30 ч. от трима мъже нахлули в спалнята й.

Тя била облечена само в тениска на „Металика“ и главата й още тежала от предишната вечер. Но дори през кокаиновия махмурлук успяла да прочете големите златни букви на якетата им: ФБР.

Опитала се да си спомни къде е скрила дрогата.

Но ФБР не били тук заради наркотиците. Ставало дума за секс.

Един от агентите казал: „Знаем коя си, Нора. Тук сме, за да ти помогнем. Но първо, ти ще помогнеш на нас.“

Нейното рождено име наистина било Нора Кузма. Но тя била по-добре известна като Трейси Лордс, господстващата принцеса на американския порносвят. Според изчисленията на ФБР тя била участвала в 77 порно филма през последните три години. Което не би било проблем за жена, навършила пълнолетие.

Но Лордс отпразнувала 18-та си годишнина само няколко дни преди нахълтването на ФБР и властите разполагали с информацията, че е започнала порно кариерата си едва на 15 години. Само за няколко седмици Трейси Лордс попаднала в центъра на грандиозно раздухан по първите страници на вестниците общодържавен скандал.

Трейси Лордс
Трейси Лордс

За някои американци тя се превърнала в символ на разврата и ярък пример за падението на националните нрави. Политиците се зарекли, че ще накажат лицата, възползвали се от нея и че ще прокарат нови закони за закрила на невинните деца от сексуална експлоатация.

Президентът Роналд Рейгън и министърът на правосъдието Едуин Мийс превърнали Лордс в център на своя колеблив поход срещу безнравствеността. Използвали нейния случай като трамплин за промени във федералните закони, на които порнобизнеса се подчинява и до днес.

Кината и магазините били принудени да изтеглят от продажба целия труд на Лордс – заглавия като Тези млади момичета“, „Обичаме да дразним“, „Ню Уейв Мръсници“, „Обучението на Манди“ и „Лоши Момичета ІІІ“.

Тя изпаднала в немилост пред порноиндустрията. Филмовите продуценти и актьори подели жлъчна атака срещу нея и я описвали като ранно съзряла и копнееща за секс професионалистка. Според техните думи тя не била толкова невинна – нищо, че била на петнайсет.

Порно бомба

Днес, двайсет години по-късно, скандалът около Трейси Лордс изглежда някак странно, но в онези години порното не биело толкова на очи.

До средата на 90-те, благодарение на интернет, порното се превръща в бързо разрастващ се културен феномен.

„Когато бях в порното, то все още беше някак си зад кулисите“, казва Лордс за списание „Плейбой“. „Хората наемаха филми, но не беше като сега. Сега порното е навсякъде. И най-консервативните хора го гледат. Интернет е голям фактор и има жени в бранша със статута на порнозвезди. По мое време това не се случваше. Вършех си работата и се надявах никой да не разбере за това, а сега хората се хвалят: „Да, участвах в порнофилм“. Наистина е странно.“.

Или, както го определя Франк Рич от „Ню Йорк Таймс“, порното „вече не е само допълнение към шоубизнеса. То Е шоубизнесът.“

Семената на тази културна промяна са засадени през 1973 г., когато Върховният съд взима историческото решение, че само „отявлено обидните“ филми, списания и други материали ще се считат за неприлични. Тази неприличност се измервала според отделните морални стандарти в различните области и градове.

В резултат на това решение тези стандарти отпаднали и порнографията станала доста по-живописна.

Все още повечето американци не били склонни да посещават местните киносалони за възрастни, за да получат малко порно удоволствие. Порнофилмите се снимали на 16 или 8 мм. лента, което би изисквало тежка апаратура за прожектирането им в домашни условия, а пък и качеството на картината често било лошо.

Това се променило с развитието на технологиите. Изобретяването на видеокасетофоните направило порното по-достъпно.  В същото време тази революция съкратила разходите за продукциите, защото видеолентата струва с пъти по-малко от филмовата лента.

Видеокасетофоните позволили на милиони мъже и жени да се радват на своите мръсни тайни в уюта на собствения си дом.

Порно вълна заляла страната и три класики в ХХХ жанра скоро се озовали във видео колекциите на много американски домове: „Дълбокото гърло“, Зад зелената врата“ и „Дяволът в мис Джоунс“.

Филмите донесли огромни печалби на продуцентите. Дълбокото гърло“ например, заснет с бюджет от 24 000 долара, донася приходи от 600 милиона.

От десетилетия порнографията била тиха малка индустрия, обитаваща долината Сан Фернандо, близо до Лос Анджелис. Но видео революцията увеличила пазара за нови заглавия и дузини нови компании се пръкнали на бял свят. Което пък довело до острата нужда от свежи млади таланти.

Забранено за непълнолетни

Някои пазители на морала прошепнали в ухото на президента Рейгън за този порно разцвет и той натоварил министъра на правосъдието Мийс да сформира комисия, която да проучи проблема.

Ед Мийс
Ед Мийс

Мийс се хвърлил в работата с охота, превръщайки порното в огромен морален въпрос от първостепенно значение за управлението на Рейгън. През 1985 г., в продължение на шест месеца Комисията за порнография на Мийс провела изслушвания във Вашингтон, Чикаго, Хюстън, Лос Анджелис, Маями и Ню Йорк. Всичко на всичко 54 души свидетелствали за съществената вреда от порнографията. Само четирима смятали сексфилмите и фотографиите  за забавление, защитено от конституцията.

Един от тях, порноактьорът и импресарио Бил Марголд, направил запомнящо се изказване на изслушването в Лос Анджелис: „В общество, изобилстващо от наркотици, насилие и замърсяване, бих искал да напомня на уважаемата комисия, че никой досега не е умрял от свръхдоза порнография.“.

Антипорно докладът на комисията достигнал библейските размери от 1 960 страници и съдържал опустошителни препоръки за засилване на законите срещу порнографията и създаване на национална компютърна база данни, съдържаща информация за фирмите и лицата, занимаващи се с ясно изразена сексуална дейност.

Бил Марголд
Бил Марголд

Комисията препоръчвала да бъдат назначени данъчни служители, които да разглеждат най-подробно делата и финансите на доставчиците на секс; продуцентите да бъдат подвеждани под отговорност за сводничество, а книжарниците, продаващи порноматериали, да бъдат инспектирани от здравните служби. Почти се стигнало до гласуване и за подтикване на законодателите да обявят за порнографски секс играчките от сорта на вибратори и дилда.

Научи повече за:   Убийството на известния холандски режисьор Тео ван Гог

Редакторът на „Плейбой“ Хю Хефнър обявил действията на комисията за сексуален маккартизъм, а защитниците на Първата поправка заклеймили препоръките й като противоконституционни и неизпълними.

Неповлиян от това, Мийс сформирал екип от следователи и прокурори от Министерството на правосъдието и го кръстил Национална дирекция за борба с порнографията.

Хю Хефнър
Хю Хефнър

Комисията препоръчала Конгресът да забрани със закон използването на лица под 21 години в порноиндустрията, а продуцентите, продавачите и дистрибуторите на порноматериали да бъдат задължени да водят данни, съдържащи доказателство за възрастта на участниците и тяхното съгласие.

Тази препоръка, както и останалите, нямало да стигне далеч, ако не били разкритията за Трейси Лордс през май 1986 г. Два месеца по-късно, когато комисията издала доклада си, Лордс вече се била превърнала в случай за пример в похода на Мийс срещу порното.

Лордс приела тази роля, или както тя казва: „Трябва да благодаря на Ед Мийс, че спаси живота ми.“.

Млад талант

За живота на Нора Кузма преди порното няма много какво да се каже. Един ден била дете, а на следващия порнозвезда.

Родена е на 7 май 1968 г. и израснала в Стюбънвил, щата Охайо – „малко, мръсно градче“, както го описва в своята автобиография „Трейси Лордс: Под всичко това“.

Автобиографията на Трейси
Автобиографията на Трейси

Баща й, украинският имигрант Луис Кузма, бил стоманолеяр, склонен към насилие и злоупотреба с алкохол. След много бурни години с него, през 1980 г. майка й Патриша натоварила четирите си дъщери в автобус на линията „Грейхаунд“ и избягала в Калифорния.

Но жената не успяла да намери домашен уют в Златния щат. Нейният нов приятел Роджър се оказал пласьор на кокаин.  Но по-лошото е, че започнал да налита на непълнолетната Нора.

Нора посещавала местната гимназия, но била под влиянието на сексуален тормоз и липса на стабилност у дома.

Тя станала сексуално активна много рано. В книгата си Лордс твърди, че е загубила девствеността си на 10 години, още преди да се преместят в Калифорния. Направила аборт на 15 и избягала от къщи преди 16-ия си рожден ден, като се преместила да живее у Роджър, бившият приятел на майка й.

Роджър не показвал никакъв интерес в намиране на работа за себе си, но съзрял бъдещия потенциал на пищната Нора. Представяйки се за неин втори баща, той започнал да се свързва с различни обяви по вестниците, в които се търсели модели.

Една от тях гласяла: „Търсят се: Добре изглеждащи модели за незабавно назначаване“. Адресът, посочен в обявата, бил на булевард „Ван Нюйс“ в долината Сан Фернандо. Нора и Роджър посетили въпросната фирма – „Световна агенция за модели на Джим Саут“. Собственикът, чието истинско име било Джеймс М. Саутър младши, бил основал тази напълно легитимна модна агенция след преместването си от родния Далас.

Но в края на 70-те, когато индустрията трескаво се опитвала да посрещне нарастващия интерес, възникал към бранша от навлизането на видеокасетофоните, фирмата започнала да се занимава с набирането на порно таланти.

Офисът на Саут бил посещаван всекидневно от поток атрактивни млади жени. В момента, в който Нора прекрачила прага му, той вече бил едно от най-големите кучета в намирането на порно таланти. Обявите му се публикували в 15 вестника в Лос Анджелис и хиляди жени се обаждали всяка година.

Саут все още носел тексасеца у себе си – от провлечения му говор до катарамата на колана му, с размерите на чиния за салата.

След лаконично посрещане Саут поискал Нора да се съблече за полароидна снимка. Тя се стреснала.

Нора била наивна и толкова млада, че не я били взели на работа в местната закусвалня. Но била достатъчно схватлива и разбирала голотата. Както казва самата тя за Salon.com: „Не бях чувала за порното, преди да попадна в него.“.

След години работа с потенциални порнозвезди Джим Саут бил свикнал да вижда притеснение пред камерата. Той използвал една реплика, която била доказала ефикасността си във времето: „Знаеш ли, че Мерилин Монро е започнала с голи снимки, а ти си хубава също като нея.“.

Репликата и този път проработила.

Нора се съблякла.

Ражда се порнозвезда

Джим Саут видял потенциал в това свежо лице и неопетнено тяло. Той бил готов за „незабавното назначение“, обещано в обявата му, веднага щом бъдели уредени две подробности.

Първо, той искал доказателство за възрастта й.

Роджър бил уредил на Нора фалшива шофьорска книжка, която добавяла 5 години върху възрастта й. Показала книжката на Джим Саут и тя му се сторила достатъчно добра. Но името на документа, Кристи Нусман, не звучало кой знае колко по-ефектно от Нора Кузма. Тя имала нужда от сценично име.

Джак Лорд
Джак Лорд

За първата част от псевдонима си Нора използвала първото име на своя приятелка от Охайо. За презиме прибавила „с“ към името на любимата си телевизионна звезда Джак Лорд.

По-късно тя споделя с „Чикаго Трибюн“, че Лорд е бил нейният „личен герой“: „Когато бях малко момиче, бях влюбена в него. Той караше скъпи коли, беше колоритен и имаше мръсна уста.“.

Така се ражда Трейси Лордс.

В оставащите няколко дни до пробните голи снимки Саут уредил няколко моделски изяви за новия си талант.

Първата й работа била ролева фотосесия за мъжко списание за 250 долара. Последвали още голи и неприлични оформления за подобни списания, които обикновено стояли скрити зад щандовете в магазините за цигари. През септември 1984 г. Саут й уредил гола фотосесия за списание „Пентхаус“, която донесло на Лордс чек за 5 000 долара.

Когато излязъл този брой на „Пентхаус“, тя била второкурсничка в гимназията в Редондо. Трейси незабавно напуснала училище и си купила шевролет „Корвет“.

Патриша Кузма се скарала с дъщеря си, когато разбрала за голото й позиране.

„Казах на Нора, че ако не спре, ще отида в полицията, ще отида и в „Пентхаус““, разказва тя по-късно. Но си признава: „Не се обърнах към закона“. Двете се отчуждили и скоро Лордс била повишена от снимки в списанията до участия в порнофилми, за които се превърнала в секси стока от първа необходимост.

„Целият бизнес се въртеше около крехко, младо месце“, пише тя.

Криминални Досиета има нужда от помощта ви: [научи защо]
Bitcoin: 3QFhkLx1VR26Zjk8D9RuSxRc6abBEGD1sc
Изпрати SMS с текст beer ИМЕ на номер 1092 (2.40лв.)
С бира ме почерпиха: He?? 🍺 E?eha 🍺 Maggie 5🍺 Elena 🍺 Kami 🍺
Топ дарители: ManuelaMilenaAngelinaTeodoraAtanas
350
275

Нейният първи XXX филм „Какво ме възбужда“ излиза през 1984 г. Тя спечелила 900 долара за два дни работа, като притъпявала нервите си с коктейли „Отвертка“ (водка с портокалов сок). През следващите шест месеца се снимала в още 20 порнофилма.

„Не играех за пред камерата,“ пише тя, „а давах израз на себе си. Това ми даде порното. Позволи ми да освободя всичката ярост, която съм чувствала през целия ми живот. Така и стана. Свобода, мир, отмъщение, секс, власт. Най-сетне открих нещо, в което да вложа енергията си – в секс сцените бях отмъстителна, дори жестока… В тази зряла 16-годишна възраст не бях нищо повече от един сексуален терорист. Порното ми влияеше като наркотик.“.

Сред колегите си актьори Лордс развила репутацията на извънмерно сексуална – една от онези порно професионалистки, които не спират да играят и след изключването на камерата.

Научи повече за:   Лий Харви Осуалд: Атентатора на Кенеди
Джейми Джилис
Джейми Джилис

„Тя притежаваше сексуалната зрялост на 40-годишна жена“, казва Джейми Джилис, ветеран порноактьор.

Сред порно консуматорите Трейси се прочула с пресилените си вокализации по време на актовите сцени.

Една от нейните колежки казва, че Лордс притежавала: „клиширан секси образ за пред камерата“ – нацупени устенца и невинен лик.

Очевидно на никой не му хрумвало, че тази невинност не е симулирана, въпреки че на снимките и филмите ясно се виждало, че тя не е жена, а тийнейджърка.

Бившият порноактьор Бил Марголд казва, че е усещал нещо различно в нея, но не бил сигурен.

„Беше 1985 г. и жена ми и аз отидохме да гледаме филма „Портрет на страстта““ –разказва Марголд в едно интервю – „Казах на Дреа, че има нещо нередно в това момиче. Изглеждаше неоформена… с една такава бебешка пухкавост и най-глупавия поглед, който съм виждал у жена. Тогава обаче не осъзнавах, че гледам подрастващо момиче“.

„Ако я бях спрял тогава, щях да предотвратя много неприятности“ – казва Марголд – „Но очевидно нещо ме спираше да я попитам дали има 18 години. Може би самоубийственият манталитет на цялата индустрия“.

Възход и падение

Лордс бързо се превърнала в звезда и получавала големи хонорари за някои филми, заснети през 1985 и 1986 г., за които дори спечелила порно Оскари.

Нейният последен филм „Трейси, обичам те“ е заснет на 8 май 1986 г. в Париж, само ден след 18-ия й рожден ден. Това е единственият й законен порнофилм.

Трейси Лордс
Трейси Лордс

Лордс изчислява, че е спечелила само 35 000 долара през годините й в порнобизнеса. Продуцентите обаче казват, че сумата би трябвало да надвишава 1 милион. Тя споделя, че отминалото време й се струва като мъгляв спомен, вследствие на количествата водка и кокаин, които поглъщала, за да се справи с трудностите. Според нея тя е била пристрастена и към двете в момента, в който агентите на ФБР нахълтали в апартамента й, няколко дни след завръщането й от Франция.

Арестът принудил Лордс да направи равносметка на живота си. Тогава тежала едва 41 килограма и била засрамена от вниманието, което навлякла на майка си и трите си сестри.

Лордс разказва, че се извинила на семейството си, записала се във възстановителна програма и наела терапевт, „защото  чувствах как направо полудявам“. Срещу нея не били повдигнати обвинения. Тя съдействала на властите, давайки им информация за контактите си с продуцентите, Джим Саут и други фигури от порноиндустрията.

Трейси Лордс става причина порнобизнесът, радващ се преди това на нисък обществен интерес, да попадне под светлината на прожекторите. Властите издали заповеди за обиск и призовки на порнографски студия от източния до западния бряг.

Саут и двама продуценти били обвинени в сексуална експлоатация на непълнолетно лице и федералното правителство изправило на съд онези, които съзнателно използвали непълнолетни модели в порнопродукциите си.

Видеокасетите с филмите на Лордс били обявени за нарушение по Закона за детската порнография и федералното правителство наредило да бъдат изтеглени и унищожени, което струвало на порноиндустрията милиони долари.

Единственият осъден бил Рубин Готсман, собственик на еротична видеотека във Ван Нюйс, Калифорния, който бил обвинен за съзнателното разпространяване на филмите на Лордс, в противоречие с федералните закони. Готсман пледирал, че текстът на закона е объркващ. В крайна сметка през 1994 г. Върховният съд на САЩ потвърдил присъдата му.

Естествено Готсман не бил единственият, който решил да не унищожава касетите на Лордс. Черният пазар за нейните филми процъфтява и до ден днешен.

Обратно на работа

След като скандалната публичност отшумяла, Нора Кузма трябвало да реши какво да прави с живота си оттук нататък.  Едва навършила годините за гласуване, тя вече била бивше порно величие, с образование до девети клас и колекция от скандални вестникарски заглавия.

Тя решила, че обича камерата и камерата обича нея.

Взела решение, което все още дразни предишните й колеги: да запази псевдонима си и да пробие в легитимното кино.

Това била рискована стъпка. „Порното ме направи момиче, което хората осъждат, но на което обръщат внимание.“ – пише тя.

Тя казва в интервю: „Сякаш това ме преследваше. Трябваше да реша дали да продължа да бягам и да нямам живот или да спра и да се справя с него.“.

Името й я превръща в обект на любопитство, но й предлага и някаква защита от скандал.

Не от тази Земя
Не от тази Земя

„Какво повече биха могли да напишат за мен от онова, което вече съм направила. Не ми се налага да се тревожа за заглавието „Трейси Лордс е бивша порнокралица!“, защото това вече се знае… „Нешънъл Енкуайърър“ няма да се занимава с мен, сега съм твърде обикновена.“.

Лордс си наела нормален агент и се записала в известното училище за актьорско майсторство на Лий Страсбърг. Нейната първа голяма роля е в научно-фантастичния трилър на Роджър Корман „Не от тази Земя“, в който играе секси медицинска сестра. Филмовия критик Дуейн Бърдж започва ревюто си за филма в „Холивуд Репортър“ с думите: „Отговорът е да – тя може да играе.“.

Лордс получила и поддържаща роля в „Ревльото“ („Cry-Baby“), музикална комедия от 1990 г. с участието на Джони Деп и Рики Лейк и оттогава е непрекъснато заета, с участия в над 20 филмови заглавия.

Междувременно тя работила упорито върху превръщането на името си в търговска марка. Пуснала на пазара видеокасета с упражнения „Загрявайте с Трейси Лордс“  и техно-поп музикален албум „1 000 огньове“, от който първият сингъл „Контрол“ се изкачил на 2-ро място в денс класацията на „Билборд“ през 1995 г.

В последно време, според нейният уебсайт, тя се занимава с режисиране на филми, като продължава да участва в телевизионни роли от комедийния и научно-фантастичния жанр.

Упорита враждебност

Лордс не е първата порно звезда, която поема по правия път. Маргарет Ноланд, порно актриса от Англия през 60-те, започва да участва в телевизията и киното. (Тя е жената, покрита само със златна боя във филма от поредицата за Джеймс Бонд „Голдфингър“).

Шон Конъри и Маргарет Ноланд
Шон Конъри и Маргарет Ноланд

Има и още, преминали от другата страна, например Джена Джеймсън, която често участва в музикални клипове и телевизионни токшоута.

Но нито една бивша порнозвезда не стига толкова далеч в кариерата си, колкото Трейси Лордс.

Нейните предишни колеги не са особено доволни от успеха й. Упоритата враждебност и неприязън излизат на показ след публикуването на автобиографията й през 2003 г. Репортерите често се обръщат към Джим Саут за пиперливи коментари и той не ги разочарова.

Саут заявява, че нито веднъж не е виждал Лордс да взима наркотици. Описва я като „отговорна бизнес-дама“, която „излъчваше секс от порите си.“.

Нина Хартли, дългогодишна порнозвезда с малка роля в „Буги нощи“, също е на мнение, че Лордс е държала нещата под контрол.

Научи повече за:   Нани Дос: Веселата черна вдовица
Нина Хартли
Нина Хартли

Хартли казва: „Тя беше добра. Тя беше гласовита. Тя беше дейна и активна. Изглежда знаеше какво да направи, за да се забавлява.“.

На своя уебсайт Хартли посочва, че голяма част от обвиненията, отправени към порноиндустрията, би трябвало да бъдат насочени към майката на Трейси.

„Ако има „злодей'“.. то това е майка й, която напълно изпуска от контрол сигурността на дъщеря си. Да бъдеш сексуално малтретирана от 10-годишна възраст е ужасно и точно на това се дължи попадането й в порно бизнеса.“.

Друга порнозвезда, Кристи Каньон, обявява Лордс за хронична лъжкиня и я обвинява, че е привлякла вниманието на ФБР и данъчните служби към порноиндустрията.

„Прекарах 17 години във федерален затвор, 30 дни в рехабилитационен център и 3 месеца под наблюдение и всичко това благодарение на случая Трейси Лордс“, казва Каньон за списание „Спектейтър“.

Друг неин критик е Бил Марголд, бивш порноактьор и режисьор, който я обвинява, че е изрекла „куп лъжи“ за работата си в порното.

През 2003 г. Лордс казва за Бауман от Salon.com: „Никога не съм твърдяла, че някой е насочвал пистолет към главата ми. Казах истината. Онова, което се случи. Снимах се в тези филми. И, да, взимах наркотици. И, да, бях агресивна. И, да, бях дива и измъчена.“.

Бауман добавя: „И, да, беше само на 16 години.“.

„Бинго!“ – отвръща Лордс.

Законът на Трейси

През 1977 г. Конгресът създава Закона за защита на деца от сексуална експлоатация, който забранява междущатското пренасяне, превозване, приемане, дистрибуция или репродукция на визуални изображения на лица под 18-годишна възраст, участващи или показващи сексуално поведение.

Скоро след скандала с Лордс, Мийс и няколко други политици подемат кампания за вдигането на легалната възраст за сексуална активност на 21 години – ход, който според Лордс има смисъл.

„Не смятам, че 18 години са достатъчно.“ – казва тя за „Плейбой“ – „Защо не можеш да си купиш алкохол, ако не си на 21? Защото не си достатъчно зрял да вземеш това решение. Но пък можеш да правиш секс пред камера. Това е абсурдно според мен. Не смятам, че 18 години са достатъчно зряла възраст, за да вземеш решение, което ще се отрази на целия ти живот.“.

Опитът да се вдигне летвата на възрастта пропада, но криминалният закон на САЩ е променен към по-строги правила за спазване от продуцентите на сексуално съдържание. Президентът Рейгън подписва законопроекта на 18 октомври 1986 г.

Този закон (Закона на Трейси), чието влизане в сила е отложено до 1995 г., подвежда под отговорност продуценти, които наемат непълнолетни изпълнители, дори без знанието за това. По този начин се затваря вратичката в закона, чрез която се измъква Джим Саут с оправданието, че Лордс му била показала шофьорска книжка.

Днес уебсайтът на Саут продължава да привлича изгряващи модели с обещания за 2 500 долара на ден.

Но Саут освен това предупреждава бъдещите си таланти, че трябва да му представят два документа за самоличност, като паспорт и шофьорска книжка.

Законът гласи, че продуцентите: „трябва да създават и поддържат индивидуални записи за самоличността на всеки изпълнител“. Той също така изисква поддържането на копия от тази документация на хартиен носител, включително и информация за авторското право, както и правото за излъчване на дадения филм, публикуване на снимките на моделите и доказателство за тяхната възраст.

Наказанията за нарушителите са увеличени – до пет години затвор за първо нарушение и до 10 за повторно престъпилите закона.

Погром на нарушителите

Днес във всеки еротичен или порносайт, видео магазин или онлайн списание има линк или препратка към „2257 Забележка,“ съкращение на индустрията, означаващо „Параграф 18 от Кодекса на труда на Съединените Щати 2257,“ или „CFR 75,“ за „Параграф 28 от Консолидирани федерални постановления, част 75“. Повечето 2257 текстове удостоверяват възрастта на моделите, чийто снимки са публикувани в съответния сайт:

„Всички модели, актьори, актриси и други лица, които се появяват в изображения от сексуално естество или по друг начин се съдържат в този уебсайт, имат навършени 18 години по времето на създаването на тези изображения.“.

Текстовете могат да включват и адреса на „Пазител на регистъра“, който се занимава със съхранението на копия от данните, потвърждаващи самоличността и възрастта на изпълнителите.

Александра Куин
Александра Куин

От време на време изкачат нови случаи на непълнолетни актриси, участвали в порно. Няколко години след като е разкрита истинската възраст на Лордс, канадска актриса, позната като Александра Куин, признава, че е направила около 60 филма преди да навърши осемнайсет години.

С навлизането на интернет порното, сексуалната експлоатация на деца се превръща в огромен проблем. Мрежата създава обширен, нов пазар за порно снимки и филми.

Експерти твърдят, че много малко сайтове са в съгласие с изискванията на кодекс 2257, защото много от тях купуват съдържание от трета ръка снабдители, което често е крадено.

Доскоро, на порно уебмастерите не им се налагаше да се тревожат особено за подвеждането им под отговорност.

През 2004 г. обаче Конгресът одобри ново изискване, според което министърът на правосъдието трябва да изготвя годишен доклад за федералните преследвания по кодекс 2257. Министър Джон Ашкрофт бе принуден да разкрие пред Конгреса, че през последните 12 години федералните служби не са направили нито една проверка за спазването на този закон.

Джон Ашкрофт
Джон Ашкрофт

Наследникът на Ашкрофт Алберто Гонзалес се зарича, че нарушенията по Закона за порнографията ще бъдат негов приоритет и много хора от порноиндустрията очакват погром над нарушителите на 2257. Когато това стане, името на Лордс най-вероятно пак ще огрее първите страници на вестниците.

Междувременно, Лордс се радва на живота, наближавайки 40-те. Тя вече е кралицата на научната фантастика и казва, че вторият й брак е донесъл стабилност в живота й.

Но тя все още е ядосана на порноиндустрията и потръпва от културния й обхват, който завладява Америка – може би отчасти дължащ се и на нейната способност да премине от порното към нормалната актьорска професия.

„Мразя мисълта, че аз съм рекламното лице на един бизнес, който презирам“ – казва тя.

Криминални Досиета има нужда от помощта ви: [научи защо]
Bitcoin: 3QFhkLx1VR26Zjk8D9RuSxRc6abBEGD1sc
Изпрати SMS с текст beer ИМЕ на номер 1092 (2.40лв.)
С бира ме почерпиха: He?? 🍺 E?eha 🍺 Maggie 5🍺 Elena 🍺 Kami 🍺
Топ дарители: ManuelaMilenaAngelinaTeodoraAtanas
350
275
The following two tabs change content below.
Криминални Досиета е моето хоби, с което отказвам да се разделя... [научи още]
Не забравяй да коментираш и да споделяш!

5
Напиши коментар

avatar
5 Дискусии
0 Отговори
0 Следят дискусиите
 
Най-обсъждани
Най-горещи
5 Автори на коментари
Konan VarvarinakokoМимиJJRмимитууу* Последни автори на коментари
  Абонирай се  
най-нови най-стари най-гласувани
Извести ме
мимитууу*
Гост

Ахх какви ли не хора има по този свят?..;)

JJR
Гост
JJR

Жестока красавица, невероятно сексапилна, перфектно тяло! Нямам думи! Умопомрачителна осемдесетарска мацка! Супер!

Мими
Гост
Мими

И аз искам да стана порно актриса.

koko
Гост
koko

А аз искам да опъна порно актриса 🙂

Konan Varvarina
Гост
Konan Varvarina

Браво Мими! От такива хора се нуждае светът! Как се е развила кариерата ти иначе?